Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти Акторська доля маркомівця: воркшоп з Іветтою Делікатною у МІМ-Київ
Акторська доля маркомівця: воркшоп з Іветтою Делікатною у МІМ-Київ

Ринок маркетингових комунікацій – площина суперечлива. З одного боку, ця сфера визначилася у нашому житті відносно нещодавно. З іншого – маркетингові комунікації існували й існуватимуть, поки існують суспільні відносини

Акторська доля маркомівця: воркшоп з Іветтою Делікатною у МІМ-Київ

Протиріччями наповнена і професія марком-фахівця. Про вибір кращих працівників у галузі, яку важко назвати науковою,а також про шляхи їхнього утримання у команді, МІМ-івці говорили з Іветтою Делікатною під час воркшопу 21 вересня 2010 року у МІМ-Київ.

Іветта Делікатна належить до категорії людей, про яких багато не говорять. З 1995 року її ім’я пов’язують з брендами Provid/BBDO, Talan Communications, Talan Group, Proximity Russia. Вона - керівник служби управління талантами AGL, лідер корпоративного університету Talentari, член ради директорів AGL, а також засновник МАМІ, UAPR.

Природньо, що запитань до пані Делікатної у МІМівців було вдосталь. Здебільшого говорили про проблему неякісної освіти та професійної підготовки кандидатів на ринку маркетингових комунікацій, про "короткий вік" маркетолога та піарника на ринку.

Іветта Делікатна радила усім, хто опікується набором маркетинг-відділу до своєї компанії, окрім професійних тестів використовувати нестандартне завдання на визначення світогляду, а знання англійської та елементарну грамотність прирівняти до обов’язкових знань.

Адже від широти світогляду маркомівця залежить його рівень розуміння ЦА і всього, що відбувається у соціумі. "Фахівець маркетингових комунікації подібний до актора – обом протягом свого професійного життя доводиться стикатися з безліччю сфер людського життя, від цього залежить рівень майстерності маркомівця", - зазначила наостанок Іветта Делікатна.

Освіта.ua
24.09.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!