Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти HBS: необхідно переоцінити бізнес-освіту в глобальному масштабі
HBS: необхідно переоцінити бізнес-освіту в глобальному масштабі

Професор Harvard Business School Томас Р. Ейзенманн вважає, що настав час адаптувати елітну бізнес-освіту до нових економічних умов

HBS: необхідно переоцінити бізнес-освіту в глобальному масштабі

Ступінь MBA в Harvard - це бренд, що дає пропуск в постійно зростаючий світ впливу та бізнесу, адже список випускників бізнес-школи включає в себе керівників найбільших транснаціональних корпорацій і фінансових компаній.

Проте внаслідок кризи на порядку денному постали питання про бездумні багатомільярдні позики, некваліфіковане управління ризиками і т.і., і як наслідок виникли серйозні претензії до якості та цінності MBA, елітної освіті, що готує майбутніх гігантів бізнесу.

У минулому році професори HBS Rakesh Khurana, Srikant M. Datar і David A. Garvin опублікували серію робіт, що розглядають місце MBA в сьогоднішньому суспільстві, звернувши увагу на необхідність переоцінки бізнес-освіти в глобальному масштабі.

Внаслідок цього, Harvard Business School планує кардинально змінити навчальний план зимового семестру 2012 року. Професор Томас Р. Ейзенманн вважає, що настав час адаптувати елітну бізнес-освіту до нових економічних умов.

"Студенти починають розглядати елітну освіту MBA скоріше як місце для розвитку соціальних навичок та придбання контактів, ніж як можливість отримати нові професійні знання, - вважає Rakesh Khurana. - Іншими словами, вони ніби заново закінчують школу, а не університет".

Більшість студентів, що вступають у Harvard, розуміють, що основна цінність такої освіти - у зовнішніх атрибутах, тобто у доступі до мережі випускників, у самому імені і бренді бізнес-школи, і т.п.

Студенти першого року навчання витрачають весь свій вільний від занять час на відвідування різних зустрічей, зборів, вечірок і т.д. Всі розуміють, що необхідно "зацементувати" відносини зі своїми одногрупниками саме зараз, щоб це принесло свою користь у майбутньому.

Професор HBS Джей Лорш не дивується, коли чує про те, що деякі студенти розглядають своє навчання в Harvard не як засіб отримання знань, а як позиціонування себе: "Ми часто чуємо критику, що MBA перестає бути тим, чим воно було завжди. І тоді ми запитуємо себе: А чи даємо ми студентам необхідні навички, щоб вони могли бути корисними суспільству як справжні лідери бізнесу?".

Критики сьогодні вимагають від бізнес-шкіл звернути більше уваги на інтегрування в навчальні плани більшої кількості дисциплін з бізнес-етики та ризик-менеджменту. В останні роки HBS активно працює над адаптацією навчального курсу, вводячи нові курси з управління сучасними фінансовими компаніями і вивчення причин фінансової кризи. Крім того, факультетські комісії вже готові до ще більшого розширення навчального курсу та підвищенню його гнучкості.

begin.ru
29.06.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!