Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти MarkStrat від kmbs – бізнес-симуляція стратегічного управління
MarkStrat від kmbs – бізнес-симуляція стратегічного управління

Києво-Могилянська Бізнес Школа запрошує на бізнес-симуляцію MarkStrat™ - моделювання стратегічного управління компанією у віртуальному ринковому середовищі

MarkStrat від kmbs – бізнес-симуляція стратегічного управління

Дати проведення: 3-5 червень 2010 року.

Бізнес-симуляція MarkStrat™ розроблена для вивчення концепцій стратегічної поведінки компаній на ринку і призначена для топ-менеджерів компаній, які прагнуть отримати спеціалізовані та найсучасніші знання зі стратегії, розвивати стратегічне мислення, яке є необхідним для управління бізнесом.

Фокус програми:
моделювання стратегічного управління компанією у віртуальному ринковому середовищі.

Основні блоки прийняття рішень:
Дослідження та Розвиток, Портфель Продуктів, Виробництво, Ціноутворення і Реклама, Торгові зусилля та Дистрибуція, Маркетингові дослідження.

Симуляція MarkStrat™ розроблена професорами провідної європейської бізнес-школи INSEAD (бізнес-школа №3 в Європі за рейтингом Financial Times ’09) в співпраці з консалтинговою компанією STRATX. 25 з 30 топ-бізнес-шкіл світу використовують MarkStrat™ на своїх програмах вже більше 25 років. MarkStrat™ - це лідер бізнес-симуляцій за оцінками Financial Times.

Що отримають команди від участі у грі:

Стратегія.
MarkStrat™ дозволяє учасникам: отримати досвід в безризиковому просторі, відточувати навички стратегічного мислення і планування, застосовувати стратегічні концепції і тестувати реальні стратегії в змодельованому конкурентному просторі.

Маркетинг.
Для досягнення успіху командам буде необхідно: проводити аналіз змін на ринку, аналіз дій конкурентів, втілювати інновації (дослідження та розробка нових продуктів), інтегрувати внутрішні процеси компанії у відповідності до обраної стратегії (розробка продукту, канали продажу, виробництва, просування, товарні запаси).

Команда.
Учасники гри зможуть: сформувати/згуртувати команду однодумців, відчути ефективність взаємодії лідера і команди, побачити нові можливості розвитку своєї компанії.

Ключові особливості:

  • Бізнес-симуляція надає учасникам унікальну можливість поєднати теоретичні знання з реальними бізнес-ситуаціями: розробити стратегію на значну кількість років, розробити тактику і впровадити обрані рішення, побачити і проаналізувати результати втілення вибраної маркетингової стратегії в життя.
  • Основні блоки прийняття рішень: Дослідження та Розвиток, Портфель Продуктів, Виробництво, Ціноутворення і Реклама, Торгові зусилля та Дистрибуція, Маркетингові дослідження.
  • Реальна конкуренція. Команди знаходяться в прямій конкуренції одна з одною в MarkStrat™.
  • Бізнес-інтеграція. Учасникам для досягнення успіху в симуляції необхідно буде знайти спосіб оптимального застосування знань у різних областях: фінанси, маркетинг, операційний менеджмент, HR.

Вимоги до учасників: Менеджери, що займають ключові позиції в компаніях. Наявність управлінського досвіду (управління людьми або проектами).

Робоча мова: українська.

Вартість участі:
Для 1-го учасника — 6 000 грн (ПДВ враховано). Для команди від 3 до 5 учасників — 19 000 грн. (ПДВ враховано)

Коментарі учасників про досвід участі у грі MarkStrat™ kmbs:

Володимир Білановський, віце-президент з розвитку "CargoWise edi":

"Гра MarkStrat™ в kmbs була одною з найбільш захоплюючих подій нашого навчання. Ми мали змогу працювати на майже справжньому ринку і впливати на дослідження, виробництво, команду продавців, формування брендів, маркетинговий мікс та інші операційні параметри діяльності компанії. Реальність бізнес-середовища була вражаючою, з реальними конкурентами, обмеженнями ринку, державним керуванням економіки, взаємодією з інвесторами та ін. Тільки маючи послідовну стратегію, чітко розподіляючи ресурси і працюючи на межі фізичних можливостей, команда могла досягти успіху. Було дуже приємно перевірити свої знання в грі MarkStrat™, і я дуже вдячний kmbs за цю можливість".

Наталія Лимонова, директор "СНАЙТ":

"Гра MarkStrat™ дозволила нам за короткий час прожити справжнє життя компанії, від перших кроків на ринку до створення розвинутого портфелю торгівельних марок на різних ринках. Ми мали унікальну можливість аналізувати велику кількість маркетингових досліджень ринку, продуктів, конкурентів та споживачів, яких часом так не вистачає при прийнятті рішень в реальному бізнесі! Дуже сподобалася робота в команді та швидка on-line "реакція ринку" за допомогою спеціального програмного забезпечення. Також вдалим ходом було запропонувати презентацію майбутньої стратегії "Раді директорів" для отримання додаткових кредитів: це спонукало нас продумувати наші дії на декілька кроків наперед. І, нарешті, дуже цікавими виявилися висновки кожної команди наприкінці гри, адже кожен учасник "приміряв" обрані у грі стратегії на свій бізнес. Вважаю, що ця гра буде цікавою та корисною для топ-менеджерів та власників бізнесу, які прагнуть розширити свої горизонти, спробувати себе у ролі бренд-менеджерів та надихнутися новими ідеями".

Ігор Макаренко, віце-президент "Софтлайн":

"MarkStrat™ - це дуже цікаво і захоплююче. Гра дозволила на емоційному рівні сприйняти основи конкурентної боротьби та розуміння відгуку ринку на дії компанії. Ми виграли з великим відривом, тому що добре організували роботу команди, під час підготовки приклали трохи зусиль, щоб зрозуміти можливості програми, та підготували декілька стратегій та тактичних трюків".

Реєстрація та докладна інформація:
Юлія Мойсеєнко, лідер програм управлінського розвитку
yulia@kmbs.com.ua
(044) 490 6635 office
(050) 692 3692 cell

Освіта.ua
28.04.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!