Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти Тренінг: "Діагностика фінансового стану підприємства в системі антикризового управління"
Тренінг: "Діагностика фінансового стану підприємства в системі антикризового управління"

Школа бізнесу КІБІТ проводить практичні заняття з розбором конкретних ситуацій та використанням електронних баз даних і персональних комп'ютерів

Тренінг: "Діагностика фінансового стану підприємства в системі антикризового управління"

Суть тренінгу:

Слухачі в процесі тренінгу створюють автоматизовану систему діагностики фінансового стану підприємства (у MS Excel), яка служить як інструментом аналізу поточного фінансового стану підприємства в розрізі основних елементів, так і інструментом фінансового планування і ухвалення управлінських рішень.

Створена система передбачає наявність інформаційної бази (стандартна фінансова звітність підприємства) і аналітичних таблиць (заповнюються в процесі тренінгу). Універсальність автоматизованої системи полягає в тому, що як тільки користувач змінює інформаційну базу - всі аналітичні значення змінюються автоматично. Таким чином, створений на тренінгу продукт можна використовувати в поточній практичній діяльності будь-якого підприємства не несучи при цьому додаткових витрат часу.

Мета:


Навчитися "читати" фінансову звітність підприємства, освоїти навички розрахунку та аналізу основних фінансових показників, що характеризують фінансовий стан підприємства, освоїти механізми діагностики кризових явищ на підприємстві.

Цільова аудиторія:


Менеджери, співробітники планово-економічних, фінансових і бухгалтерських служб, відповідальні за аналіз фінансового стану компанії та управління фінансами.

Програма тренінгу:

1. Вартість грошей у часі та фінансове дисконтування;

2. Фінансова звітність підприємства. Як її "прочитати";

3. Управління активами підприємства:

  • Оцінка прибутковості активів та факторів, які її визначають (модель Дюпон-каскад);
  • Оцінка ділової активності підприємства, управління операційним і фінансовим циклами;
  • Оцінка ліквідності активів і платоспроможності підприємства;
  • Визначення типу політики фінансування активів.

4. Управління капіталом підприємства:

  • Оцінка показників прибутковості капіталу;
  • Оцінка рівня і типу фінансової стійкості підприємства;
  • Аналіз фінансової рентабельності та факторів, що визначають її;
  • Розрахунок ефекту фінансового важеля (левериджу) і факторів, що визначають його розмір;
  • Оцінка ефективності використання позикового капіталу підприємства.

5. Кредитування підприємства та оцінка його доцільності;

6. Управління грошовими потоками підприємства:

  • Оцінка рівномірності, синхронності та збалансованості грошових потоків;
  • Оцінка ліквідності та ефективності управління грошовими потоками;

7. Фінансове планування: розробка балансу оборотних активів і платіжного календаря.

Вартість навчання:
1500 грн. (З урахуванням ПДВ).

Розклад занять:

  • 15 травня (15.00-21.00),
  • 16 травня (11.00-17.00),
  • 22 травня (15.00-21.00),
  • 23 травня (11.00-17.00).

Тренер: Докіенко Лариса - директор ШБ КІБІТ. Викладач/бізнес-тренер програм General МВА та mini-МВА "Директор з економіки та фінансів" і "Стратегічне управління".

Кандидат економічних наук, доцент, заст. завідувача кафедрою фінансів і банківської справи Міжнародного університету фінансів. Автор більше 45 наукових і навчально-методичних видань, розділів у підручниках з питань фінансового та інвестиційного менеджменту.

Має практичний досвід управління в якості фінансового директора, директора департаменту консалтингу вітчизняної корпорації, бізнес-консультанта вітчизняних підприємств, бізнес-тренера (більше 5 років).

Великий досвід проведення корпоративних та відкритих тренінгів з фінансового та інвестиційного менеджменту, управління фінансовою стійкістю підприємств.

Освіта.ua
28.04.2010

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!