Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти Задача маркетингу - залучити гроші в бізнес
Задача маркетингу - залучити гроші в бізнес

Про цей та інші аспекти ефективного маркетингу - в програмі PMD «Маркетинг», набір на яку вже почався

Задача маркетингу - залучити гроші в бізнес

«На програмі PMD «Маркетинг» у бізнес-школі МІМ-Київ ми формуємо вміння приймати управлінські рішення в контексті управління ринковою діяльністю компанії. Адже ми дивимося на маркетинг саме з цієї точки зору, тому не вивчаємо окремі дисципліни, а розглядаємо бізнес у взаємозв'язку всіх його складових, так би мовити, стираючи межі між продажами, піаром, дистрибуцією, маркетингом, фінансами ...», - зазначив Олексій Виноградов, віце-президент з маркетингу та викладач МІМ-Київ, на нещодавній інфосесії, присвяченій програмі PMD «Маркетинг».

Для людей, які прагнуть системно й ефективно управляти маркетингом (а саме такі, як свідчать результати бліц-опитування, за звичаєм отримують бізнес-освіту в МІМ-Київ) сьогодні вже очевидно, що маркетинг не зводиться до набору інструментів - проведення рекламної кампанії, здійснення маркетингових досліджень і т.п.

«Завдання маркетингу - залучити гроші в бізнес, збільшити грошовий потік. А це означає, що маркетолог повинен знати, і як керувати продажами, і як утримувати компанію і бренд в інформаційному просторі, і як взаємодіяти з ринком, і як аналізувати фінансовий стан компанії ... Фактично, управління маркетингом - це управління прибутковою частиною бізнес-плану», - пояснює віце-президент МІМ-Київ.

Широкий спектр курсів, які стосуються як маркетингу, так і інших аспектів ведення бізнесу, на програмі PMD «Маркетинг» викладають професори МІМ-Київ і запрошені фахівці-практики - всі вони є авторитетними експертами у своїх професійних сферах. Узагальнення та практична апробація нових знань і компетенцій відбуваються під час роботи над кейсами, часто з поточної практики самих слухачів програми, виконання групових проектів, бізнес-симуляції MarkStrat.

Цілісне системне бачення бізнесу і його маркетингового супроводу, нові практичні інструменти керування маркетингом, середа однодумців, а часто і майбутніх партнерів, - цим, звичайно, не вичерпується перелік переваг, одержуваних слухачами програми PMD «Маркентіг» у МІМ-Київ. Обговорюючи під час інфосесії роль маркетингу в бізнесі, маркетологи скаржилися, що дуже часто власник бізнесу, який має безпосередній вплив на маркетингову стратегію, сам чітко не розуміє, що в кінцевому підсумку вважати успіхом для бізнесу, і що є стратегічною метою його функціонування.

«У бізнесі насправді існує така проблема, - погоджується Олексій Виноградов. - Власне, тому ми й розглядаємо і бізнес, і маркетинг, як його складову, максимально комплексно - завдяки цьому ви навчитеся говорити з власником бізнесу однією мовою, отримувати від нього відповіді на стратегічно важливі питання, які, можливо, він сам собі ще не ставив».

Недарма сучасні бізнес-гуру повторюють, що сьогоднішній бізнес - це, перш за все, маркетинг та інновації. Як зробити маркетинг ефективним двигуном розвитку бізнесу - про це в МІМі говоритимуть на черговій програмі PMD «Маркетинг», яка відкриється на початку листопада 2012 Набір вже почався. Приєднуйтесь!

Освіта.ua
27.07.2012

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!