Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти Воркшоп Сергія Жарікова в МІМ-Київ: від цінності продукту – до цінності життя
Воркшоп Сергія Жарікова в МІМ-Київ: від цінності продукту – до цінності життя

9 липня в Бізнес-школі МІМ-Київ відбувся воркшоп Сергія Жарікова, відомого експерта в сфері продажів. Партнером заходу виступила компанія Core Business School

Воркшоп Сергія Жарікова в МІМ-Київ: від цінності продукту – до цінності життя

У рамках воркшопу слухачі Міжнародного інституту менеджменту та гості обговорювали зі спікером механізм виникнення потреб, ціну цінностей та роль продажів у житті людини

За словами Сергія Жарікова, 99% нашої діяльності складається з продажів. І всі  важливі для нас речі – такі, як любов, дружба, сім’я – є цінними лише тоді, коли ми можемо їх «продати», тобто обміняти на інші цінності.

На думку спікера, питання грошей є важливим для нас лише у двох випадках: коли наш бюджет від початку обмежений, або потрібний товар можна легко знайти за дешевшою ціною. Та, здійснюючи будь-яку купівлю, яка стосується матеріальних речей, ми по суті сплачуємо нематеріальні цінності. Бо лише час, енергія, вплив, інформація є справжніми потребами людства.

У ході заходу учасники також дізналися, що найважливіше для професіонала у сфері продажів – знати відповідь на два питання: що я продаю та за що платить клієнт? При цьому правильна відповідь має враховувати той факт, що клієнт платить не за річ, а за вигоди та користь, яку вона в собі несе.

Черговий МІМівський воркшоп на, здавалося б, досить просту бізнес-тему, нагадав аудиторії про найважливіше. І вечір, присвячений цінності товарів, врешті-решт закінчився роздумами про цінність власного життя.

Освіта.ua
13.07.2012

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!