Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти У "Nikland" відбудеться круглий стіл на тему маркетингу в рамках вузької ніші
У "Nikland" відбудеться круглий стіл на тему маркетингу в рамках вузької ніші

4 листопада Міжнародна бізнес-школа "Nikland" і портал ProPR проведуть круглий стіл, присвячений маркетингу, рекламі та PR в рамках вузької ніші

У "Nikland" відбудеться круглий стіл на тему маркетингу в рамках вузької ніші

Вузька ніша - це сукупність споживачів, які об'єднані навколо однієї загальної потреби або які мають яскраво виражені спільні ознаки.

З розвитком сучасних комунікативних технологій, маркетинг в рамках ніш набуває популярності.

У ході круглого столу будуть обговорюватися питання, що стосуються визначення та потенціалу ніші.

Учасники дізнаються, як використовувати інструменти маркетингу, реклами і PR в рамках вузької ніші, визначать переваги нішевого просування перед традиційною масовою рекламою.

Також, будуть представлені приклади успішних проектів за кордоном і в Україні та думки досвідчених фахівців ринку щодо цієї теми.

Своєю думкою та яскравими прикладами зі своєї практики поділяться експерти в галузі маркетингу, а саме: представники life:), системи розміщення контекстної реклами на сайтах-партнерах "Бегун Україна", агентства мобільного маркетингу LEAD9, Trendwatching Ukraine (Група АДВ Україна) і PRof Communication PR Agency.

Модератором заходу виступить Михайло Герцберг, головний редактор порталу ProPR.

Круглий стіл відбудеться 4 листопада, в конференц-холі IBS "Nikland", за адресою: м. Київ, вул. Басейна, 1/2. Час проведення круглого столу: з 13.00 до 15.00. Участь безкоштовна, за умови попередньої реєстрації.

Освіта.ua
31.10.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!