Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти У МІМ-Київ навчалися корпоративній соціальній відповідальності бізнесу
У МІМ-Київ навчалися корпоративній соціальній відповідальності бізнесу

24 жовтня у Бізнес-школі МІМ-Київ відбулася тематична зустріч бізнес-клубу, присвячена темі корпоративної соціальної відповідальності бізнесу

У МІМ-Київ навчалися корпоративній соціальній відповідальності бізнесу

Спікером виступила Христина Батрух, віце-президент із питань корпоративної відповідальності компанії Lundin Petroleum.

Цього разу тему корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) розглядали на прикладі діяльності потужної нафтогазової компанії. Захід відбувся за підтримки компанії САН ІнБев Україна.

У ході зустрічі МІМівці та гості дізналися про КСВ як частину внутрішнього розвитку та зовнішньої діяльності компанії, а також про те, як на практиці впроваджується відповідальність та яку роль відіграє у стратегічному розвитку бізнесу.

Учасники також дізнались, що соціальна відповідальність на сьогодні є вимогою самого часу. І хоча вона є новою галуззю, загальні стандарти для якої ще не прописані, її роль у світі щороку зростає.

За словами спікера, про КСВ вперше заговорили ще після Великої депресії. Та ще досі актуальними є слова Ф. Рузвельта: "Ми завжди знали, що коли ви дбаєте лише про свої інтереси – тоді у вас є проблеми з етикою, а тепер розуміємо, що це також означає, що у вас проблеми з економікою". Тож, на думку спікера, КСВ має стати важливою функцією будь-якого бізнесу, який сьогодні прагне до сталого розвитку.

За словами Христини Батрух, на зовнішньому рівні діяльності компанії КСВ спрямована на інформування місцевого населення щодо своєї діяльності та вчасне реагування на його зауваження.

Тоді як на внутрішньому рівні відповідальність має вигляд етичного кодексу поведінки, що стає частиною всієї системи управління. Так, ключова мета, на якій базуються бізнес-принципи компанії Lundin Petroleum – бути не лише успішною, а й водночас етичною нафтогазовою компанією. І дотримання цих принципів є необхідною умовою роботи усіх  міжнародних представництв компанії.

На думку спікера, головну ідею КСВ влучно передає американський вислів «doing well by doing good» (тобто "добре жити – це значить творити добро"). І бути відповідальною компанією – означає діяти у такий спосіб, що не шкодить розвитку майбутніх поколінь.

При цьому КСВ є також одним із інструментів ризик-менеджменту, що дозволяє запобігти головним кризовим ситуаціям бізнесу. Тож, за словами Христини Батрух, дотримуватись принципів КСВ можна не лише тому, що це "добре", але й тому, що це також добрий бізнес. Бо ж якщо компанія знає ризики і способи, що допомагають їх зменшити, – вона неодмінно виграє.

Освіта.ua
28.10.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!