Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти В Університеті "КРОК" пройде майстер-клас з маркетингу
В Університеті "КРОК" пройде майстер-клас з маркетингу

30 серпня цього року в Університеті економіки та права КРОК відбулася презентація нового майстер-класу "Маркетинг. Перезавантаження"

В Університеті "КРОК" пройде майстер-клас з маркетингу

Майстер-класс проводитиме його автор - Тамара Дзюба, старший викладач Навчально-наукового Інституту магістерської підготовки та післядипломної освіти Університету "КРОК".

Маркетинг потребує перезавантаження, тому що маркетинг мав би давно подорослішати та вирости з розряду модних бізнес-аксесуарів, наголошує автор курсу.

Власників компаній, акціонерів і директорат вже не цікавлять звіти про кількість проведених маркетингових досліджень, їх абсолютно не надихає кількість проведених промо-акцій і жахають виставлені рахунки за розміщення реклами, яка не продає.

Керівництво вимагає від маркетологів збільшення продажів, більшої частки ринку. Всі ці вимоги можна виразити однією фразою: "Маркетинг повинен заробляти гроші!".

Бізнес часто втрачає гроші в результаті невірних або несвоєчасних маркетингових дій або використання невідповідних маркетингових інструментів. Тому виникає питання: як змусити маркетингові інструменти працювати і заробляти гроші, а не збільшувати кількість "галочок" у звітах?

На презентації також було висвітлено питання, чому західні маркетологи створюють привабливі концепти, проте українські маркетологи ще мають проблеми з маркетинговим мисленням. Слухачі шукали відповіді на свої питання, коли Тамара Дзюба спрямувала їх до самої суті маркетингу.

Адже українські маркетологи, так само як і західні, вчаться за підручниками Ф. Котлера, Ж.-Ж. Ламбена, П. Дойля, читають Джека Траута і Ела Райса. Що є такого, що знають вони, і чого не знаємо ми? Або знаємо, але не надаємо значення? Або знаємо, але не вміємо цим користуватися?

Відповіді на запитання, як розвивати маркетингове мислення, що входить до поняття "Ринковий вибір споживача", як розпізнавати і створювати цінності для клієнтів, і багато інших, слухачі отримають на майстер-класі "Маркетинг. Перезавантаження".

Учасників майстер-класу також чекає гра "Маркетингові фанти" і вирішення великого кейсу.

Для участі у заході запрошуються топ-менеджери, власники приватного бізнесу, керівники маркетингових підрозділів, керівники відділів продажів, менеджери з маркетингу та реклами, бренд-менеджери.

Тривалість майстер-класу: 1 день, 8 навчальних годин. Форма навчання: денна, з 10.00 до 16.00.

Після завершення майстер-класу учасники отримують сертифікат Університету "КРОК".

Освіта.ua
19.09.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!