Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти У kmbs завершився черговий інтенсивний курс з маркетингу
У kmbs завершився черговий інтенсивний курс з маркетингу

Цього місяця у Києво-Могілянській бізнес-школі (kmbs) у форматі інтенсивного курсу пройшла одинадцята Літня школа тотального маркетингу

У kmbs завершився черговий інтенсивний курс з маркетингу

У навчанні взяли участь маркетологи, бренд-менеджери та маркетинг-директори українських компаній.

Протягом 5 днів по 10 годин вони отримували практичну маркетингову інформацію про стратегію, управління купівельною поведінкою споживачів, клієнтоорієнтованість, управління брендом та портфелем брендів, результативні інновації, управління маркетинговою системою, інноваційний маркетинговий інструментарій тощо.

Всі отримані знання "тотальні маркетологи" одразу використовували на практиці: розробляли проекти, вирішували кейси, працювали в групах.

"Родзинкою" програми стала робота учасників над "живими кейсами" - маркетинговими задачами різноманітних компаній, а саме: ювелірних бутиків, магазинів дитячих меблів, видавництва дитячого журналу, м’ясокомбінату та виробника засобів дезінфекції і гігієни.

Кожного дня після навчання студенти зустрічалися з топ-менеджерами та представниками компаній-учасниць кейсів, працювали в групах, досліджували купівельну поведінку клієнтів, оцінювали роботу персоналу, представленість продукції на практиці, а також робили інші спостереження, необхідні для вирішення кейсів.

За результатами голосування студентів, викладачів kmbs та топ-менеджменту компаній-учасниць кейсу, було визначено найкращий проект. Команда-переможець отримала від Києво-Могилянської бізнес-школи сертифікат на навчання на програмах управлінського розвитку kmbs.

Освіта.ua
26.07.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!