Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти У МІМ-Київ відбулися Майстерні бізнесу зі стартап-менеджменту
У МІМ-Київ відбулися Майстерні бізнесу зі стартап-менеджменту

У бізнес-школі МІМ-Київ пройшли чергові Майстерні бізнесу, цього разу вони були присвячені розвитку нещодавно створеної компанії - стартапу

У МІМ-Київ відбулися Майстерні бізнесу зі стартап-менеджменту

Спікерами на цій зустрічі стали експерти з розвитку бізнесу в Україні: Денис Довгополий, директор консалтингової компанії, та Єгор Анчішкін, підприємець у сфері програмного забезпечення.

В рамках проведеного заходу, учасники дізналися про те, який вигляд має ринок інноваційних технологій, як взаємодіють між собою венчурні фонди та нові компанії, чи варто "страхувати" право інтелектуальної власності, а також які перспективи стартап-менеджменту в Україні є сьогодні та які методики допомагають компанії стати "номером 1".

Спікер Денис Довгополий наголосив, що успіх стартапу насамперед залежить від розуміння поведінки споживачів.

Свою думку він проілюстрував аналогією про їжаків та кактус. Так, споживачів-інноваторів спікер порівняв із їжаками, які першими їдять кактус, незважаючи на голки, бо кактус – це продукт, який частково вирішує їхню проблему.

Далі, врахувавши зауваження "інноваторів", стартапер поступово позбавляє кактус голочок, тобто покращує продукт. Так з’являються ті, кого маркетологи називають "ранніми послідовниками" та "пізньою більшістю". А вже до "консерваторів" кактус доходить значно пізніше і лише у вигляді варення, підсумував він.

За словами спікера, компанія, що пропускає етап взаємодії з "інноваторами", знижує вірогідність свого успіху в 10 разів. Тому всі сили під час запуску стартапу варто направити на цю категорію споживачів, порадив Довгополий.

Єгор Анчішкін, в свою чергу, розповів про те, як надмірні амбіції можуть завадити бізнесу, і порадив не ставити критерій "інноваційність" на перше місце, бо на сьогодні в Україні є багато компаній, бізнес-процеси яких потребують вдосконалення. І, як зауважив спікер, кожну з них поступово можна зробити "інноваційною". Головне – пам’ятати, що стартапер – це людина, що дивиться на світ з точки зору проблем. Тож, перед запуском продукту, краще впевнитись, що ваше вирішення проблеми співпадає з баченням споживача, порадив Анчішкін.

Резюмуючи, Денис Довгополий зазначив, що розвивати стартап у надії швидко отримати інвестиції – хибний шлях. Головне – бути впевненим у цінності ідеї та власних силах, бо ключовим фактором для інвестицій у першу чергу є ваша команда.

Освіта.ua
22.07.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!