Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти У МІМ-Київ вперше проведено чемпіонат із фармацевтичного маркетингу
У МІМ-Київ вперше проведено чемпіонат із фармацевтичного маркетингу

Бізнес-школою МІМ-Київ вперше організовано чемпіонат із фармацевтичного маркетингу, що є ще однією новою ініціативою в рамках медичного та фармацевтичного бізнесу

У МІМ-Київ вперше проведено чемпіонат із фармацевтичного маркетингу

У чемпіонаті, що передбачав розв’язання кейсу із практики міжнародної фармацевтичної компанії, взяли участь понад 60 представників фармацевтичних компаній, представлених в Україні.

Згідно з умовами конкурсу, учасники мали проаналізувати проблему виведення на ринок нового антидепресанта й визначити для нього маркетингову стратегію, обравши певну точку диференціації для цього продукту.

Як зазначають організатори заходу, розв’язання завдань кейсу було зовсім неочевидним і потребувало докладання значних аналітичних зусиль учасників.

При цьому, роботи конкурсантів засвідчили досить високий рівень маркетингового менеджменту в український фармацевтиці, повідомив віце-президент із маркетингу МІМ-Київ Олексій Виноградов.

За підсумками фінальної презентації п’ятьох найкращих рішень було визначено переможця чемпіонату, який навчатиметься у МІМ-Київ на спеціалізованій програмі PMD "Маркетинг".

Організатори конкурсу зазначили, що медичний та фармацевтичний бізнес є для бізнес-школи зоною багатьох успішних спільних проектів, зокрема, й програми "МВА у медичному бізнесі", що вже втретє стартуватиме в листопаді цього року.

Планується, що чемпіонат із фармацевтичного маркетингу стане щорічним заходом в діяльності бізнес-школи МІМ-Київ.

Освіта.ua
14.07.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!