Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти Слухачі МІМ-Київ пройшли стажування в США
Слухачі МІМ-Київ пройшли стажування в США

Завершилося двотижневе стажування слухачів модульної та вечірньої програм МВА МІМ-Київ у США, протягом яких українські бізнесмени вивчали стратегічні секрети успіху компаній Силіконової долини

Слухачі МІМ-Київ пройшли стажування в США

Перший тиждень стажування пройшов у форматі інтерактивних лекцій під гаслом "Інновації та креативність". Слухачі шукали відповіді на питання, що є причиною успіху і чому зазнають краху прекрасні, на перший погляд, бізнес-ідеї.

Так, професор американської бізнес-школи Tepper School of Business, Carnegie Mellon University Евелін Пірс говорила зі слухачами про переконливу презентацію, техніку та прийоми переконання, невербальні засоби комунікації, роль комунікацій у сучасному бізнесі, а також, як правильно розбудовувати свою компанію на їх основі. Лекції Евелін Пірс супроводжувалися міні-тренінгами та груповими презентаціями розв’язання управлінських проблем.

Інтерактивність навчання полягала ще й у тому, що кожна група одразу ж мала можливість передивитися свій виступ у відеозаписі із коментарями колег та спікера.

Опісля цього професор Девід Кракхард обговорював зі слухачами МІМ-Київ проблеми формального й неформального нетворкінгу в компанії, наголосив на важливості розуміння неофіційних зв’язків та лідерства для забезпечення ефективного управління бізнесом.

Професор Кракхард переконаний, що насправді "головною" людиною в компанії зазвичай є не керівник, а той, хто акумулює інформацію й розуміє справжню ситуацію в бізнесі. Наприкінці лекції слухачі розглянули кейс "Life in the Pentagon", спробувавши на практиці визначити, хто володіє справжнім впливом у команді і як має діяти топ-менеджер, аби досягти результату.

Викладачі Школи дизайну Carnegie Mellon University Брюс Хенінгтон та Марк Баскінжер презентували курс Design Thinking, основна ідея якого криється у тому, що графічне, образне зображення ідей може бути набагато ефективнішим за довгі наради й мозкові штурми. Це допомагає уникнути різночитання.

Автори цього курсу пропонують зображати ідеї в рамках концепції AEIOU (activities, environment, interaction, objects, users), що дає змогу прослідкувати взаємозв’язки у бізнесі, створити підґрунтя для інновацій.

Професор Девід Ласман, у свою чергу, прочитав МІМівцям курс управління змінами, акцентуючи увагу на таких проблемах, як неприродно стрімке зростання компанії та зниження обсягів продажу після цього, зміна собівартості продукту задля збереження його конкурентоспроможності на ринку, опір працівників змінам.

Слухачі МІМ-Київ активно обмінювалися думками з цього приводу, ділилися власним досвідом, адже швидке зростання, особливо у передкризовий період, та опір змінам – надзвичайно актуальна проблематика для українського бізнесу.

Другий тиждень стажування слухачів програм МВА МІМ-Київ у США пройшов у Сан-Франциско та Силіконовій долині. Для "занурення" у проблематику, МІМівці знайомилися із особливостями побудови успішного бізнесу в регіоні, вивчаючи специфіку муніципального управління.

Так, слухачі МІМ-Київ прослухали оглядову лекцію про регіон, дізналися, як змінювалася у ньому своєрідна бізнесова спеціалізація.

Директор із зовнішньоторговельних та комерційних зв’язків мерії Сан-Франциско Марк Чендлер розповів про основні актуальні тенденції розвитку регіону, зокрема, орієнтацію на нано- та біотехнології, виробництво комп’ютерних ігор та медіа-пристроїв, зелені технології, співпрацю з місцевим бізнесом та залучення коштів у соціальні проекти.

Протягом стажування слухачі МІМ-Київ прослухали лекцію професора Berkeley University Годвіна Вонга про розвиток венчурного капіталу в регіоні. Він особливо наголосив на тому, що сьогодні венчурні інвестори вже не хочуть фінансувати просто стартапи, бо їх більше цікавить бізнес, що пройшов початковий етап розвитку. Венчурні капіталісти спрямовують кошти у компанії, що працюють у сфері біотехнологій, програмування, медичного обладнання, причому прискіпливо слідкують за тим, аби в бізнесі були розвинуті до належного рівня три компоненти – інноваційна ідея, менеджмент та технології.

Протягом зустрічі з представниками лабораторії Lawrence Berkeley National Laboratory, основні напрями наукових розробок якої – це біопаливо, сонячна енергія та енергоефективність, слухачі МІМ-Київ дізналися більше про комерціалізацію інновацій. Сьогодні лабораторія спрямовує особливі зусилля на маркетингове просування своїх розробок, що в результаті має розширити доходи від продажу ліцензій на них.

Цього ж дня слухачі МІМ-Київ відвідали офіси Yahoo та Electronic Arts. У компанії Yahoo МІМівцям продемонстрували, як працює система тестування продуктів Yahoo. Розробники нових програмних рішень ретельно вивчають реакцію споживача на продукт, відслідковують, у який саме спосіб споживач працює із продуктом, що є для нього зручним чи незручним. Це дає змогу вдосконалювати продукти, максимально адаптуючи їх до потреб користувача. Крім того, українські бізнесмени мали змогу побачити, як досконало організований моніторинг роботи продуктів та сервісів Yahoo в усьому світі. Співробітники компанії в режимі реального часу отримують дані про трафік, збої в сервісах, хакерські атаки тощо.

Виробник комп’ютерних ігор Electronic Arts ознайомив відвідувачів, серед іншого, і з ефективною системою фінансової мотивації персоналу. Так, до проектних команд із розробки кожного продукту входять не лише програмісти та продавці, але й фінансист та юрист, і кожен член команди отримує бонуси з продажу, тож усі максимально зацікавлені у створенні гарного продукту та його ефективному просуванні.

У Федеральному резервному банку слухачам української бізнес-школи розповіли про регулювання обсягів грошової маси на ринку США, яке здійснює ця установа за рахунок регулювання відсоткової ставки, торгівлі державними цінними паперами тощо.

Окрім цього, засновник та президент компанії BVI Networks Олексій Агратчев розповів про ідею, з якої почалася компанія. На сьогодні компанія пропонує систему відеовідстеження поведінки клієнтів, коли вони обирають товари, та маркетингові консультації на основі отриманих даних, що, як показує практика, допомагає збільшити продаж.

Наприкінці стажування українські бізнесмени мали змогу відвідати відомі виноградники Каліфорнії у долині Napa Valley і вивчити "в польових умовах", як організований цей специфічних бізнес.

Тож, цьогорічне американське стажувальне "меню" містило "страви" на будь-який професійний смак.

Освіта.ua
06.07.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!