Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти Перспективи розвитку CIPR у 2011 році
Перспективи розвитку CIPR у 2011 році

Чартерний інститут Public Relations (CIPR), найбільший інститут PR у Європі, опублікував фінансові відомості за минулий рік, згідно з якими 2010 рік інститут закінчив з прибутком

Перспективи розвитку CIPR у 2011 році

Цього вдалося досягти завдяки структурним нововведенням, поліпшенню управління витратами і концентруванню на більш ефективних способах надання основних послуг. Такий результат дозволить інституту підтримати своїх членів і відновити свої резерви після збиткового 2009 року.

Також, незважаючи на економічну нестабільність і зростаючий тиск на сферу PR, доходи CIPR у 2010 році від членських внесків зросли на 2%, хоча плата залишилася на колишньому рівні.

З введенням нових курсів з навчання на двох нових спеціальностях, студентами CIPR стали ще більше людей.

У 2010 році CIPR вклав гроші в створення нового веб-сайту інституту, систему онлайн-бронювання і онлайн-систему безперервного професійного розвитку, таким чином поліпшивши доступ членів і партнерів інституту до ключових областей своєї діяльності.
Крім того, у минулому році було інвестовано кошти в низку управлінських проектів, таких як рекомендації щодо планування, оцінки, запуск нових розділів PR - різноманітність та соціальні медіа-ресурси. Також, почало працювати CIPR TV у форматі інтерактивних онлайн-трансляцій.

Президент CIPR в 2010 році Джей О'Коннор каже, що "2010 рік був переломним роком для CIPR, коли інститут переходив на новий стратегічний план. Величезна робота, проведена нашими працівниками, членами, волонтерами та партнерами, призвела до того, що інститут знову у виграші і може приділяти увагу своїм студентам і партнерам".

"Ми вважаємо пріоритетним розвиток послуг, які надає інститут, на професійному рівні, але продовжуємо приділяти велику увагу управлінню витратами в нинішньому році, - коментує генеральний директор Джейн Уїлсон. - Перспективи на 2011 рік залишаються поміркованими через значні економічні проблеми і скорочення приватних, державних і громадських організацій, кожна з яких має вплив на PR-професії".

Освіта.ua
26.05.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!