Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти Стратегії та стратегічний маркетинг: пошук ідей та нових інструментів
Стратегії та стратегічний маркетинг: пошук ідей та нових інструментів

Учасники програми Key Executive MBA у черговий раз зібралися на навчання у Львівській бізнес-школі (LvBS) для того, щоб зарядитися новими ідеями та познайомитися з новими інструментами для своїх бізнес-проектів

Стратегії та стратегічний маркетинг: пошук ідей та нових інструментів

Від чого залежить успіх компанії, як визначити стратегічну цінність компанії, як стимулювати працівників до нових та проривних ідей у компанії і, нарешті, як успішно розробити стратегію компанії - усе це учасники програми розглядали разом із Оксаною Щегельською, директором Strategic Consulting Group.

"Важливим у розробці стратегії є використання тих творчих, нестандартних інструментів, які можуть допомогти зробити стратегічну ідею і стратегію інноваційними і цікавими, які будуть мати реальний проривний ефект", - зазначила Оксана Щегельська.

Основною складовою цього модуля був курс із "Стратегічного маркетингу", який на запрошення Львівської бізнес-школи викладав Григорій Трусов, засновник російської консалтингової компанії "Контакт Експерт", викладач з маркетингу у кращих бізнес-школах Росії, Великобританії та Сполучених Штатів.

Даний курс був спрямований на опанування учасниками принципів стратегічного маркетингу та інструментів ефективного його впровадження, а також на представлення авторської методики брендингу Григорія Трусова.

"Дуже часто управлінці використовують те, що працювало раніше і не розуміють, що те, що працювало вчора, не означає, що це буде працювати сьогодні. Маркетингові інструменти змінились, і ті інструменти автентичності, що перш за все примушують споживачів комунікувати у реальному просторі, - якраз і є тими інструментами, що будуть працювати на ринку", - повідомив Григорій Трусов.

Окрім того, він зазначив, що "необхідно також розрізнити, який у нас сьогодні споживач - чи він вірить, що на ринку завтра буде краще ніж сьогодні, чи вірить у те, що завтра буде гірше ніж сьогодні - це і визначає який саме інструмент використовувати у цей момент. І бажано тут не помилитися".

Динамічність та експресивність викладів надихнула учасників на нові ідеї та примусила багатьох замислитись над пошуком нових відповідей на виклики сучасного маркетингу.

Олесь Піщак, директор відділу продажу однієї із найбільших українських компаній - гуртового оператора на ринку канцтоварів "Demis kanc" вже під час навчання визначив для себе дві речі, які планує реалізувати найближчим часом.

"Перша річ, яка була для мене особливо цікавою та корисною - це ціновий метод, який я буду використовувати для нових продуктів, оскільки до сьогоднішнього дня, коли ми виводили новий продукт на ринок, ми намагалися вгадати якою буде адекватна ринкова вартість та дивились на конкурентів. Проте такий метод не завжди себе виправдовував. А оскільки асортимент дуже великий, у межах 10 тис., тому для мене цей момент є дуже важливим. Другий момент - метод асоціативного ряду, який я планую реалізувати у рамках нового проекту компанії".

Оскільки квітневий модуль - перший модуль після навчального туру у Китай, учасники також зібралися для того, щоб поділитися управлінськими висновками: досвідом та знаннями, здобутими впродовж туру.

Попередньо розділившись на команди, учасники представили запрошеним гостям - керівникам компаній-учасниць спільноти LvBS найголовніші та найактуальніші на даний час інструменти, методи та ідеї, котрі можуть ефективно використовуватись українським бізнесом та сприятимуть успішному росту компаній.

Освіта.ua
04.05.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!