Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти PR для юридичного бізнесу: секрети технологій
PR для юридичного бізнесу: секрети технологій

Для юридичного ринку США та Європи піар став повсякденним бізнес-інструментом, без якого не уявляється успіх на ринку. У вітчизняному юридичному ринку PR тільки починає завойовувати свої позиції

PR для юридичного бізнесу: секрети технологій

З розвитком конкурентності, збільшенням юридичного ринку в Україні, юристи приходять розуміння важливості застосування PR-технологій.

Приймати тільки успішні PR-рішення, бачити взаємозв'язки PR-процесів, самостійно підготувати і провести PR-кампанію, побудувати власну репутацію на ринку - це завдання, посильні лише професіоналові у сфері PR?

Абсолютно ні - вважають у Міжнародній бізнес-школі "Nikland", яка взялася за нелегку задачу навчити учасників юридичного ринку секретам PR-майстерності.

Для цього 14-15 квітня 2011 року Міжнародна бізнес-школа "Nikland" провела перший тренінг на тему "PR для юридичного бізнесу".

Протягом двох днів з групою працювала запрошений тренер Міжнародної бізнес школи "Nikland" Ірина Сєрова, кандидат юридичних наук, PR консультант. Ірина Сєрова на практиці реалізувала ряд успішних PR-проектів у сфері юридичної піару, політтехнологій та імідж-консалтингу для юристів і політиків.

У ході тренінгу було проведено детальний аналіз ключових професійних секретів піарників, що можна застосувати та які є ефективними для юридичного бізнесу.

На практичних прикладах були розглянуті PR-інструменти для юрфірм, основні позиції персонального іміджмейкінгу для юриста, а також унікальні, випробувані на практиці самим тренером, технології судового та антикризового піару для юридичних компаній.

Як зазначила на початку тренінгу Ірина Сєрова: "Два ключових питання, відповіді на які повинна чітко знати юридична компанія (юрист) для формування унікальної позиції на ринку: яка цінність послуги для клієнта і в чому юридична фірма перевершує своїх конкурентів. Але при цьому не слід забувати, що з часом вчорашня перевага перетворюється на стандартну для багатьох юридичних фірм якість, а частка матеріальних активів компаній, що працюють на ринку юридичних послуг, мікроскопічно мала в порівнянні з їх головним капіталом - перевіреною часом діловою репутацією".

Ірина Сєрова вважає, що лише ефективно і точково обраний інструментарій для піару юрфірми може послужити запорукою мінімізації PR-бюджету. Наприклад, професійні промо-матеріали в соціальних медіа, Інтернеті, вірно створені та розміщені відео-подкасти часом більш ефективні для юрфірми, ніж такі улюблені юридичним ринком методи, як проплачені іміджеві інтерв'ю в юридичних виданнях, пряма реклама чи несистемне "мигтіння" на ТВ-каналах.

Особливий смисловий блок на тренінгу був присвячений технології судового піару, який ще не знайшов свого повноцінного розвитку у вітчизняних реаліях.

Судовий PR (litigation public relations) - це управління процесами комунікацій (інформаційна взаємодія) протягом усього правового спору, конфлікту з метою впливу на кінцевий результат чи відгородження від негативного впливу репутації.

При цьому, як зазначила під час тренінгу Ірина Сєрова, перед початком розробки і реалізації проекту судового PR слід визначити, чи не нашкодить він загальній стратегії і репутації об'єкта, інтереси якого будуть відстоюватися. Адже на практиці не рідкісні випадки, коли непрофесійно подана інформація про судові розгляди завдає значного іміджевого збитку.

Також тренер зазначила чотири складових успішного проекту за судовим та антикризовоим PR: закріпити за собою роль основного ньюсмейкера; мислити на крок уперед; демонструвати готовність врахувати інтереси інших зацікавлених сторін; встановити довірливі відносини зі ЗМІ.

Завершенням тренінгу став розгляд методу конкретних ситуацій (case-study), при обговоренні якого учасникам тренінгу вдалося максимально повно закріпити отриману інформацію.

З огляду на успіх першого тренінгу в сфері юридичного піару, що підтвердив затребуваність цієї теми юридичним і консалтинговим ринком, Міжнародна бізнес-школа "Nikland" планує продовжити серію тренінгів з даної тематики.

Так, наприкінці травня 2011 року пройде авторський тренінг Ірини Сєрової "Піар з нульовим бюджетом для консалтингової фірми".

З відеоматеріалами тренінгу "PR для юридичного бізнесу" можна ознайомитися на офіційному сайті бізнес-школи "Nikland".

Освіта.ua
20.04.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!