Osvita.ua Бізнес-освіта Новини бізнес-освіти Найкращі фахівці будуть "кувати кадри" для українського ринку політтехнологій
Найкращі фахівці будуть "кувати кадри" для українського ринку політтехнологій

Про професію політтехнолога багато хто чув. Ще більша кількість людей відчувала їхню роботу на собі. Хто вони, представники таємної професії?

Найкращі фахівці будуть "кувати кадри" для українського ринку політтехнологій

Політтехнологи - високоспеціалізовані професіонали, які працюють ні з чим іншим, як громадською думкою.

В Україні вперше відкривається освітня програма для спеціалізованої підготовки політтехнологів. Викладачі проекту - провідні європейські, російські та українські експерти сфери комунікації, соціальної психології, журналістики, реклами і PR.

Масовий інформаційно-психологічний вплив, робота з чутками, ефективні PR і іміджеві інструменти - це все частина тих з програм, які будуть розглянуті в рамках першого в Україні освітнього проекту сфери політичних комунікацій і управління інформацією - Master of Political Management.

Реєстрація на проект вже відкрита, її старт призначений на 24 січня. Всього 50 щасливчиків пройдуть суворий відбір для участі в програмі. Проект спрямований на створення нового покоління керівників, ТОП-менеджерів політичних і комерційних організацій, фахівців у сфері політичної реклами, PR і управління інформацією. Основна цінність проекту - в ексклюзивних теоретичних і практичних знаннях, які отримають учасники з вуст провідних фахівців України і Європи.

З кожним днем все більше відомих людей хочуть стати частиною проекту і поділитися знаннями з майбутніми лідерами країни. Політтехнологи, фахівці сфери реклами та PR, відомі журналісти та редактори видань приготували цікавий курс для учасників. Соціолог - Євген Копатько, політолог - Михайло Погребинський, директор "Гайдай.Ком" - Сергій Гайдай, російський і український журналіст - Віталій Портников, віце-президент Української PR Ліги, політтехнолог - Денис Богуш, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції - Максим Лазебник , головний редактор, керівник проекту Marketing Media Review - Ірина Рубіс, керівник київського офісу комунікаційного агентства SPN Ogilvy - Ілона Попенко, журналіст і редактор - Вахтанг Кіпіані - це лише невелика частина імен спікерів проекту.

Освітня програма МРМ України складається з 45 майстер-класів, 10 галузевих занять (заняття за різними сферами компетентності політтехнолога), більше 2 десятків практичних завдань та кейсів.

Освіта.ua
10.01.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!