Osvita.ua Бізнес-освіта MBA в Україні 50 МВА-учасників kmbs у Львові: виїзний модуль
50 МВА-учасників kmbs у Львові: виїзний модуль

Виїзні навчальні модулі – одна з особливостей MBA-програм Києво-Могилянської бізнес школи

50 МВА-учасників kmbs у Львові: виїзний модуль

Половину часу, відведеного на виїзний модуль під час навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі, учасники занурюються у бізнес-атмосферу регіону: працюють над «живим» кейсом - реальним місцевим бізнесом, а решту часу навчаються з викладачами та знайомляться з культурними особливостями регіону.

Наприкінці квітня цього року понад 50 учасників трьох MBA-груп kmbs виїхали до Львова, де інтенсивно працювали над «живими» кейсами, навчались, зустрічались з бізнес-спільнотою, знайомились з  містом та досліджували його неповторну атмосферу.

Львівські «живі» кейси


Учасники групи Executive MBA-21 (ЕМВА-21) працювали над "живими” кейсами двох компаній: "Eleks Software" (один з лідерів українського ІТ-аутсорсингу) та холдингом емоцій "!Fest" (концептуальні ресторани "Криївка", "Мазох-cafe", Ресторація-музей "Гасова лямпа", "Львівська Майстерня Шоколаду" і т.д.).

Теперішній успіх цих двох компаній - це продумана смілива Ідея. Їхній майбутній успіх - це нова Ідея. Власне, пошуком Ідеї для майбутнього прориву учасники Executive MBA-21 і займалися протягом всього візиту. В обох випадках завданням учасників було розробити цілісну стратегічну логіку розвитку компанії, попрацювавши з візією, місією, цінностями та стратегією.

"Львівський модуль - ще один доказ, що «soft is hard». Компанії "Eleks" та "!Fest" показали, що успіх і задоволення в бізнесі - це гармонія між тим, що ти хочеш, що ти можеш і що ти робиш. А труднощі виникають тоді, коли ідея не дисонує зі стратегією і бізнес-моделлю", - говорить Віктор Оксенюк, керівник проектів kmbs.

Результатом роботи учасників ЕМВА-21 стали сценарії стратегічного розвитку для компаній "Eleks" та "!Fest".

"Ми сподіваємось, що робота над кейсами мала не тільки навчальну цінність для учасників групи, але й практичну користь для топ-менеджерів та власників компаній", - говорить Едуард Мальцев, керівник програми Executive MBA.

Учасники програми Master in Business Leadership (MBL-4) працювали над живим кейсом іншої відомої на міжнародному ринку ІТ-компанії – SoftServe, одним з керівників якої є випускник kmbs, Олег Денис. Після знайомства компанією та серії зустрічей з топ-менеджментом, учасники презентували рішення щодо того, як втримувати інноваційний підприємницький дух у великій компанії та ефективно запускати та управляти "стартапами" всередині організації.

Також MBL-4 разом з Master of Banking and Finance (MBF-4) досліджували бізнес-модель компанії "Медіс". Бізнес цієї компанії побудований на задоволенні потреб клієнтів, які проходять медичні обстеження та лікування, і при цьому потребують додатково здати аналізи крові для уточнення діагнозу чи контролю ходу лікування.

Наразі, компанія стоїть перед дилемою:

  • Розвивати далі мережу маніпуляційних кабінетів (пунктів забору крові) у Львові чи в сусідніх регіонах.
  • Розвивати нові перспективні напрямки діагностики.

MBA-учасникам вдалось провести «польові» дослідження, знайти переваги та недоліки роботи мережі маніпуляційних кабінетів у порівнянні з конкурентами, розробити стратегію розвитку мережі, побудувавши фінансову модель альтернативних варіантів розвитку, розробивши маркетингову стратегію,  та моделі диференціації, що відповідають новим каналам продаж та неохопленим сегментам ринку.

В рамках навчальної частини учасники пройшли курси підприємництва від Михайла Винницького та Інвестиційного менеджменту від Євгена Пенцака.

Дослідження культурного феномену Львова


Гуманітарно-культурна частина виїзного модулю kmbs була не менш насиченою. Вечори МВА-учасників проходили в спільних зустрічах. Зокрема, з директором Львівської бізнес-школи,(Lvbs) Софією Опацькою, та проректором зі стратегічного розвитку Українського католицького університету (УКУ), Володимиром Турчиновським. Говорили про цінності які створює УКУ спільно з Lvbs.

Зустрічалися з львівськими підприємцями - випускниками kmbs Ярославом Рущишиним (компанія "Тротолла") з яким обговорювали тему "Львів історичний. Львів підприємницький. Львів майбутній" та поспілкувалися з Андрієм Худо (співвласник холдингу емоцій "!Fest") на затишній вечері в його закладі - Бернардинському дворику, про філософію підприємництва та бізнес у львівському контексті.

Досліджували учасники і історію львівського шоколаду у "Львівській майстерні шоколаду", де потім власноруч готували смачні ласощі.

Крім того, учасники МВА-програм та запрошені гості відвідали незвичайний джазовий вечір "Підтприємництво та джаз". Музичну подію було організовано Києво-Могилянською Бізнес Школою спільно з Культурно-мистецьким об`єднанням "Дзиґа" та його засновником Маркіяном Іващишиним. Подія відбулась у трапезній палаті легендарного Домініканського костелу, за участю гурту ShockolaD та засновника джазового клубу - Назара Поливки. У форматі jam session були залучені як музиканти, та і самі учасники. Тому вечір проминув на одному подиху.

Таким був Львівський модуль для груп ЕМВА-21, MBL-4 та MBF-4. Зазвичай, виїзні модулі – це найбільш згадувані випускниками моменти. Сподіваємося, що цей модуль став ще одним важливим кроком учасників до персонального та професійного розвитку, їх компаній – до бізнес-прориву, а МВА-груп – до інтеграції один з одним.

Переглянути фото з львівського модулю kmbs.

Освіта.ua
27.06.2013

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!