Osvita.ua Бізнес-освіта Соціальні мережі як інструмент формування клієнта
Соціальні мережі як інструмент формування клієнта

11 березня Міжнародний Інститут Бізнесу запрошує на безкоштовний майстер-клас

Соціальні мережі як інструмент формування клієнта

Міжнародний інститут бізнесу запрошує на безкоштовний майстер-клас «Керуй поколіннями. Соціальні мережі як інструмент формування клієнта».

Захід буде цікавим тим, хто володіє бізнесом, є топ-менеджером, керує відділом або направленням, цікавиться новими технологіями.

На майстер-класі будуть розкриті питання:

  • Вибір стратегії роботи з клієнтом.
  • Створення лояльності через відгуки.
  • Створення іміджу - соціальна мережа.
  • Формування лояльності споживача через можливості соціальних мереж.
  • Як шукати в просторі Інтернет (Google).
  • Як управляти невидимим клієнтом.

Веде захід Вайнікке Вікторія, яка має понад 10 років стажу роботи в сфері продажів послуг і продуктів, пов'язаних з інформаційними технологіями, з них більше 5 років - на керівних посадах міжнародних (IBM, Avaya, EMC, Oracle) і національних компаній.

Для того, щоб взяти участь у безкоштовному майстер-класі необхідно зареєструватися.

Захід відбудеться 11 березня о 19:00 в ресторані Бахус за адресою м. Київ, І. Франка 16/2.

Освіта.ua
05.03.2014

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!