Osvita.ua Освіта за кордоном Мова за кордоном Статті Агентства з освіти за кордоном. Думка студентів
Агентства з освіти за кордоном. Думка студентів

Студенти цінують послуги агентств з освіти за кордоном, але очікують від них глибокої та точної інформації

Агентства з освіти за кордоном. Думка студентів

На початку тисячоліття здавалося, що значення агентств з навчання за кордоном знижується в міру зростання ролі Інтернету, як джерела інформації та засобу купівлі товарів, починаючи від їжі та квітів і закінчуючи освітою за кордоном. Однак, консультант з питань навчання за кордоном залишився життєво важливим компонентом індустрії, де клієнти розуміють, що великі знання і досвід консультаційних центрів набагато переважають масу заплутаної інформації, доступної в Інтернеті. Змінилося тільки те, що майбутні студенти чекають дуже високого рівня професіоналізму від консультантів.

Чому консультант?

Основною вимогою для студентів, які замовляють навчання за кордоном через консультанта освітнього агентства, є його висока компетентність. Ісландський студент розповідає: "Було легше знайти школу, роботу і місце для проживання через агентство". Ціна також грає важливу роль. Тамі з Бразилії каже, що вона вирішила скористатися послугами консультанта через ціни і діапазон запропонованих програм, а 23-річний Альберто зазначив, що він вирішив замовити навчання через агентство, тому що медична страховка була включена до ціни. Аналогічно, німецький студент Матіас вирішив скористатися послугами консультанта тому що "це була найдешевша програма, і мені запропонували стипендію".

Довіра клієнтів - дуже важливий момент, про що говорить іспанська студентка Ірен: "агентство компетентне і добре організоване, консультанти дуже добре знайомі з умовами розміщення і школами, куди вони посилають своїх студентів. Тому вони здатні направити і влаштувати студентів краще".

Вибір агентства

Довіра є важливим фактором, коли мова заходить про послуги консультанта освітнього агентства. Про це свідчать 33 відсотки студентів, які звернулися до агентства з особистої рекомендації друга або члена сім'ї. Ірен (16 років) з Іспанії розповіла, що її батьки вже зверталися до агентства для організації навчання її брата кілька років тому, і тому вони знову звернулися в теж агентство для організації її поїздки. Ще 30 відсотків студентів, які взяли участь в опитуванні, знайшли своє агентство через Інтернет, сім відсотків через виставки, ще сім відсотків за оголошеннями в газетах і 10 відсотків через свої школи.

Семінари та невеликі секції в школах, що проводяться агентствами з освіти за кордоном є ефективним маркетинговим інструментом для агентств. Лотте з Німеччини пояснює: "У моїй місцевій середній школі було проведено інформаційний захід про програми обміну, де багато організацій представили свої програми, були консультанти з докладною інформацією. Біля одного зі стендів були дуже люб'язні і готові допомогти консультанти та цікаві брошури".

Тип консультації

Для багатьох студентів сайт агентства давав дуже хороший огляд можливих варіантів навчання, критиці такі сайти піддавалися лише через відсутність докладної інформації. Наприклад, ісландська студентка Єва говорить: "Сайт хороший, але було б краще, якби вони дали більше докладної інформації про місце, куди ми збираємося". Сайт також може викликати у студентів довіру до освітнього агентства. Одна студентка сказала, що сайт агентства не був вирішальним чинником у її виборі агентства після того як вона дізналася про компанію через семінар у школі. При цьому відгуки, які вона подивилася на сайті агентства, підтвердили, що вона прийняла правильне рішення.

Сайти агентств зазвичай виступали в якості першого контакту для студентів, половина респондентів опитування Study Travel Magazine також мали особисті консультації зі своїм консультантом у агентстві, в той час як 13 відсотків консультувалися електронною поштою і телефоном, а 10 відсотків використовували для зв'язку тільки електронну пошту . Німецька студентка сказала, що їй приділили значну персональну увагу в процесі вибору і бронювання навчальної програми. "У мене було кілька особистих консультацій з радником: одна, щоб обговорити пошук найбільш зручної школи, а також дводенний підготовчий семінар, де всі студенти детально готувалися до перебування за кордоном".

Студенти цінують консультативні служби, що надають широкий спектр інформації. Люсі з Тайваню, сказала, що їй було надано інформацію про погоду, аеропорти і міський транспорт, одяг, бюджет і карта маршруту. Єва зазначила, що її агентство організувало зустріч за кілька днів до поїздки, щоб розповісти студентам, чого їм очікувати від їхньої подорожі. Ірландська студентка Кеті повідомила, що її консультант надав "багато інформації про мою програму, а також про інші програми - вони близько двох місяців готували мене до цього". Два студента вказали, що вони не отримали достатньо інформації, а три студенти заявили, що вони хотіли б мати більш широкий вибір шкіл у визначеній країні.

Точна інформація

Багатий досвід агентства, його знання в питаннях освіти за кордоном, були як предметом найбільших очікувань для студентів, так і претензій з приводу неточної або недостатньої інформації. Один зі студентів повідомив: "Мій консультант не розповів нам багато чого про школу. Я б хотів дізнатися більше. Він надав нам деякі основні відомості про житло і про те, чого варто очікувати". Португальська студентка Олінда каже: "Мені повідомили, що я буду проходити інтенсивний курс з 26 уроків на тиждень. Насправді мій курс складається з 22 годин на тиждень". Кеті з Ірландії прокоментувала, що вона хотіла б знати точно, що саме студенти вивчатимуть в аудиторії.

Ефективне обслуговування також є важливим чинником для колумбійського студента Андреса, який сказав: "консультант мені допоміг, але агентство занадто довго подавало документи до посольства Канади". Ісландська студентка Марія каже, що можна було б поліпшити послугу, яку вона отримала, якщо "мати кращу організацію і давати більш детальну інформацію про школу і готелі".

Одна зі студенток зазначила, що не всі консультанти центру, в який вона звернулася, однаково компетентні, що один з них не був точним у інформації, як інші. "Консультативний центр, до якого я звернулася має атестувати своїх співробітників, щоб переконатися, що кожен з них є професіоналом, а не тільки деякі з них", - сказала вона.

Рекомендації

Проте, значна частина опитаних студентів (99 відсотків з тих, хто відповів на це запитання) вказали, що вони будуть рекомендувати їх агентство іншим студентам, зацікавленим у навчанні за кордоном. Один британський студент сказав: "Я б рекомендував моє агентство, тому що вони були дуже професійними і дали мені змогу краще розуміти моє майбутнє розташування".

Більшість студентів також сказали, що вони б замовили програми навчання за кордоном у майбутньому через агентство, хоча два студенти заявили, що не будуть цього робити, тому що вони вважають, що дешевше звертатися безпосередньо до школи. Один зі студентів сказав також, що замовивши навчання через агентство перший раз, він би зараз замовляв його самостійно, так як тепер знає, що і як шукати. Кращій зворотній зв'язок, що будь-який консультант хотів би отримати, озвучений Євою з Ісландії: "Поки я дуже рада цій поїздці. Все так як я і очікувала".

Study Travel Magazine, переклад з англійської Освіта.ua

Освіта.ua
19.09.2011

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!